Saturday, October 30, 2010

kisah petua untuk mengurangkan pahala di hari jumaat

salam
.
.
baiklah penonton penonton sekalian
untuk ruangan petua kali ni
aku akan cerita bagaimana caranya untuk mengurangkan pahala
di hari jumaat yang diberkati
.
.
masa : 12.45pm
lokasi : klcc
keadaan : dalam perjalanan ke masjid klcc
.
.
aku berjalan dari opis meredah bangunan bangunan tinggi
bertiga bersama rakan seopis
semuanya lelaki - iyalah nak gi solat jumaat kan..
.
masa merentasi klcc
tiba tiba ternampak di kejauhan seorang model pompuan
lupa apa namanya, tapi model ni agak familiar di kaca tv
model caucasian. cantik. tinggi. seksi.
eh kejap...
maksud aku, sangat cantik. sangat tinggi. sangat seksi.
.
.
lepas je melintasi model itu
aku cepat cepat tanya member aku
.
"hey, korang perasan tak muka dia??? itu model!! model famous tu!!"
.
kedua dua opismate "hah? muka? aku tak perasan. aku tengok dada dia ja!"
.
.
.
.
.
.
macam SIUT!!

No comments:

Post a Comment