Friday, July 15, 2011

Kisah aku dan nurse

Salam
.
.
Baru baru ni adik aku sudah accident
Dan masih berada di ward sehingga sekarang
Takdelah teruk sangat
Bahu terkehel
Jari jari kaki retak
Dan luka luka
.
Tapi jangan risau semua
Dia dah almost recover
Sekarang tengah syok goyang kaki saja di wad
Sambil menghabiskan mc yang berbulan bulan tu
.
Kisahnya aku selaku abang misali ni
Selalu jugaklah pergi melawat
Kalau minggu pertama tu
Almost selang sehari lah aku melawat
Selalu jugak lah ber hi hi bye bye ngan para nurse sekalian
.
Minggu lepas adik aku bagitau
'Andi, nurse kirim salam'
Aik nape plak?
'nurse cakap, si abang tu comel!'
.
.
.
.
Tak sangka dah tua camni pun still comel????
.
Hahaha!

4 comments:

  1. VFN : ish.. Mana ada gedik wei... Kiut tu adalah! Ahahaha

    Iyllie : tu laaa... Masa cepat giler berjalan, bukak blog, xsangka dah 6 bulan x tulis apa apa.. Followers pun sejak bila dah jadi 40 orang neh? Dan hits aku 11000 lebih? Biar betol??

    Belle : auuuummmmm...

    ReplyDelete