Wednesday, May 13, 2009

kisah jadual harian aku

salam
ah, lama nya aku x update blog
pejam celik pejam celik
dah berminggu minggu
aku rasa, bumi di bahagian negeri-tak-ada-hujan ni
macam laju aja berputar
erk, atau kepala aku yang lalu berputar ni?
.................
ok, bayangkan kamu di tempat aku
bangun pagi - bergegas mandi dan pakai perfume
rambut? alah, aku sikat guna tangan saja - macho kan?
masuk ofis baru buka fail - aik, dah tengahari
makan makan - borak borak
sambung keje - berlari ke sana ke mari
setelkan apa yang perlu di setel
gaduh gaduh sikit
kena marah serba sedikit
marah marah orang secukup rasa
kena puji sikit - ahem, ahem..
sedar sedar dah malam
ahhh... balik - makan - ngadap laptop
dan part paling aku suka : clubbing!!
tak lah.... aku tipu
tidur lah, apa lagi..
........................
hmmm.... aku rasa aku kena rejuvenate hidup aku lah
dulu di kl hidup aku penuh drama
sekarang... erk! mendatar saja
atau aku patut daftar gynasium?
(walau atas apartment aku ni memang ada gym dan swimming pool)
tapi xde orang pun yang guna..
.........................
eh, kamu diluar, kasi idea lah sikit, kedekut betullah!

4 comments:

  1. aku rasa ko patut gi clubbing balik la!!!hahaha!eh!aku memain je...gi la kelas mengaji taranum ke..x pon gi la gym kat umah ko tu..kurang2nya ada org guna

    ReplyDelete
  2. andi sudah kembali..!!

    ahaa..ada jugak orang yang dah bosan dgn rutin hidupkan?(rutin ko dengan aku tak jauh beza pun) aku pun sama andi, masih mencari aktiviti, cari hobi baru, supaya hidup aku tak berapa nak bosan..

    jadi, mari kita saling sumbangkan idea..

    ReplyDelete
  3. lifasaver : hahahaha... jangan buat hal nak pegi clubbing, nanti kena rotan dengan mak! mengaji taranum? aduhai, memang ko suka mengenakan aku kan?

    erk, gym kat rumah bosan sebab takleh cuci mata.. hihihi

    yied: yessss... aku sudah kembali.. lama jugak berhibernasi ni.. dah macam beruang kutub rasanya..

    ok, aku cadangkan ya : apa kata lepas kerja ko start karang novel, buat skrip untuk tv. hah, aku tau ko berbakat besar. kawan aku ada seorang sudah jadi part time buat skrip untuk drama tv. yakin boleh ya yied!

    ReplyDelete
  4. ko mmg nakal!gym tu mesti ko ada pompuan2 cuci mata kan??hehe

    ReplyDelete