Tuesday, July 20, 2010

kisah kasut

salam
.
.
lokasi : kampung
masa : 6.60 petang
.
hari ni macam terlewat sikit
biasa pukul 6.15 aku dah keluar untuk jogging
entah macamana harini sudah terbabas tertido
maklum sajalah, hujan dan berangin
tak lepaskan peluang lah untuk tido petang
.
dalam terkejar kejar tu
cepat cepat aku pakai stokin
dah setel
terus aku sambar kasut dan pakai
eh, dah ketat??
semalam ok lagi
tiba tiba ada rasa benda bergerak di hujung kaki
.
.
.
.
.
.
"ARRGGGHHHH, KATAK!!!"

6 comments:

  1. hahaha..mesti rasa lembik2 je kat hujung kaki..

    ReplyDelete
  2. Francisco MorenoJuly 22, 2010 at 6:02 PM

    yes!!..sesungguhnya doa org yg teraniya dimakbulkan...aku dah siap beli spentot private structure lagi tuk parti buih tuh..ko sesenang takmo buat..T_T

    ReplyDelete
  3. francisco, sbb ko beli spentot la dia kensel.. plannya tak payah pakai apa2...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. iyllie : hahaha, tepat sekali.. selembut sutera. katak tu kalau buat jadi pet pun best.. haha

    francisco : spentot 'private structure'? apa kata ko sedekahkan dekat anak anak yatim. dorang tak mampu nak beli 'private structure'..

    azman : hahaha, tepat sekali. francisco - ko tak cukup daring!

    cikedis : ala... malu malu kucing pulak dia ni..

    ReplyDelete
  6. Francisco MorenoJuly 25, 2010 at 9:38 PM

    ahhh.sudahlaa tuan rumah..u already destroyed my fantasy you know..huh!..En Azman..jom buat kat umah ko plak nak... >.<

    ReplyDelete