Monday, July 26, 2010

kisah pencuri mimpi

salam
.
.
semalam aku tengok cerita lakonan leonardo di caprio
Titanic?
korang nih boleh jangan outdated sangat, boleh tak?
hahahah..
tentulah aku tonton filem terbaru leonardo dicaprio
dan di bantu oleh ken watanabe
dan juga pompuan yang berlakon cerita juno tu - serious aku xtau nama dia
dan korang nak tau apa reaksi aku sejurus selepas filem tu tamat?
"WOWWWW!!!"
dan, iya aku jerit kuat kuat
hahaha, sebab aku macam sudah sangat sangat kagum dengan jalan cerita ni
ah, cerita apa tu?
inilah INCEPTION!!
.
.
walau ramai yang merungut cakap cerita ni heavy
bagi aku, ini filem misteri yang terbaik pernah aku tonton
.
shuttle island?
yeah... best, tapi takleh lawan INCEPTION
the matrix?
yeah... best, tapi itu soo 90s takleh lawan INCEPTION
mami jarum?
yeah.... uwekkkk (sori, aku sudah termuntah)
.
.
ok, so kalau korang belum tengok
pergi tengok sekarang
buka minda luas luas
jangan tidur walau seminit - sebab kalau korang tak focus
korang akan lost dan tersesat ke dunia LIMBO
.
.
selamat menonton
dan sila kongsi ngan aku di sini lepas tonton tu ya!

2 comments:

  1. oh yes! aku mmg gemar cerita complicated yg buat aku terfikir dgn jayanya. mmg nak pergi tonton.

    kalau jenis org biasa layan cerita yg ringan2 mana nak faham jln cerita INCEPTION ye idak? ;)

    ReplyDelete
  2. omg..blog nih br diserang garuda kah?? mcm padang jarak padang terkukur jadinya ni..-_-"

    ReplyDelete