Friday, February 13, 2009

kisah diesel dan dkny

salam
orang kata
kalau takutkan ombak, jangan berumah di tepi pantai
aku degil..
orang kata
kalau kail panjang sejengkal, lautan dalam jangan diduga
aku degil..
aku fikir, kail aku panjang!
so, semalam aku ke shopping mall M
dan harini ke shopping mall BJ
konon konon nya boleh tahan dugaan la
sudahnya aku beli jam tangan Diesel dan DKNY
mampus
habis duit aku 1k
di wajah aku ada senyum
sedang hati ku menangis ( makan pasir la bulan ini)
huhuhu
siapa kata virus shopaholic tak menyerang lelaki??

12 comments:

  1. pasir kalau dgoreng dgn bawang....taruk cili boh sikit...kicap sikit.....sedap tau


    aku dah 2 thn tk shping.....duit tk ada :(

    ReplyDelete
  2. aku selalu anggap itu sebagai "penghargaan buat diri sendiri".

    ReplyDelete
  3. boros jugak kau nih..

    x per kau buat lah pasir goreng pon sodap;p

    ReplyDelete
  4. awat hang dok beli jam saja?

    nak pakai sampai ke siku ala mami jarum ka?

    ReplyDelete
  5. oho!shopping mopping jgk ko ye..aku ingat aku sorang je..kalo x nak jam tu..leh pass kt aku..hahaha

    ReplyDelete
  6. ab geldofg : hahahaha, jom la kita makan sama sama, ab, ko nak tambah pasir goreng lagi? makan, makan, jangan malu malu...

    kamu keje jauh di Goa, tentu poket tebal!

    addyholix : betul juga, sekali sekala kan.. lagipun, makan pasir boleh la kurus sikit..

    silent hill : boros? thats my specialty.. hehe

    azmanra : itulah, minat sangat kat mami jarum, sampai terikut ikut ni..

    Lifesaver : kamu pun suka shopping? jom! bulan depan jadi shopping-mate saya!! (erk, x insaf lagi ni..)

    ReplyDelete
  7. hehe..retail therapy la ni?
    pernah mengalami sindrom seperti kamu..
    membeli jam tangan yang mahal..setelah itu rase perit mengenangkan poket..
    kemudian,cuba pujuk hati dengan memandang tangan,setelah itu tersenyum dan membelai manja pada jam..

    ReplyDelete
  8. hi...
    suke ngan ur blog...
    hm...
    for me...
    shopaholic tiada kene mengena ngan jantina kot...
    semua org suke shopping...
    x kire lah muda or tua...
    Ghee...

    ReplyDelete
  9. yied : hahaha, macam kamu bercinta dengan jam tangan pulak! kamu xnak bercinta dengan DKNY watches? cantik cantik tau!

    nael birai : suka blog saya? atau kamu suka pada gambar zac efron di sebelah tu?? haa, jangan tipu tau...

    ReplyDelete
  10. andi...
    saya suka zac efron?
    tidak sama sekali...
    huhuhuhu...

    ReplyDelete
  11. hihi..bercinta dgn DKNY?
    mungkin akan dijadikan kekasih gelap nanti..

    ReplyDelete
  12. kekekkekek..lelaki mmg suka benda mcm nih kan. :D tape la, janji benda tu nampak.. :) boleh guna lama.

    ReplyDelete