Saturday, June 27, 2009

kisah kamu yang ayu

salam
...............
jam : 2.05 petang
lokasi : entrance masuk ke ofis
keadaan : tergesa gesa
...............
ok, seperti biasa, aku yang nakal ni
ambil half day hari ni
iya lah, takkan lah nak keje saja kan
aku pun manusia, bukan artificial intelligence
sedang aku tergesa gesa menuju ke pintu masuk ofis
terdengar ada dua orang sedang berjalan di belakang aku
dan terdengarlah dialog ini
"wah, ayu je nampak dari belakang!"
aku berpaling dan terus pandang ke kiri dan kanan
mana ada orang lain!!
"siapa ayu?"
"engkau lah! rambut kau tu, ayu betol"
................
erk, memang HARAM!!
mentang mentanglah rambut aku panjang sudah cecah bahu!

1 comment: